tirsdag den 10. juni 2008

Skitse Stafet..
Alle kan være med i denne Skitse Stafet..


Det går ud på, at du ligger dit navn og en kommentar under dette indlæg. Så er du med i konkurencen om at starte denne skitse stafet, samt et gavekort på 250 kr. til UnikHobby.


Der vil blive trukket lod om, hvem der skal starte denne skitse stafet.


Vinderen skal indsende et skitse foreslag til et LO og får så byttet dette med et gavekort.


Alle der har lyst til at være med, laver så et LO ud fra denne skitse.


Designer teamet og jeg stemmer så om, hvem der skal vinde og samtidig få retten til at lave den nye skitse samt et gavekort på 250 kr. ...og så køre det hele igen..


Skitse konkurencen er nu gået i gang..Så skriv dit navn og en kommentar under dette indlæg.

Der bliver trukket lod om hvem der skal starte denne stafet ondsag d. 25/6 kl. 10.00.


Vinderen skal indsende skitsen til UnikHobby senest d. 1/7.


Håber i har lyst til at lege / scrappe med :-)

Benedikte

38 kommentarer:

Karen (lindse) sagde ...

Kanon ide! Det lyder sjovt, jeg elsker skitser :) Jeg er med!
Karen lindsepigen@gmail.com

Hanne Højmark sagde ...

Ja super god ide :o)
Jeg er også med

Hanne Højmark
Skolebakken@ofir.dk

Else Slipsager Petersen sagde ...

Den er jeg helt sikkert også med på. kanon ide.

Mia sagde ...

Fed ide...jeg er med!!!

Mia mialaursen79@hotmail.com

maria sagde ...

super god ide, den er jeg med på
:0)

maria@consolid.dk

Kit Larsen sagde ...

Super - jeg er helt sikkert med på legen...

kit@privat.dk

Anonym sagde ...

ej hvor fedt!! jeg vil gerne være med :D

Anonym sagde ...

hov glemte min mail, troede ikke man skulle skrive den her:

marie_hoimark@hotmail.com

Anne Thormose sagde ...

Det lyder som en rigtig sjov stafet - jeg er da klart med på sådan en udfordring.

Scrap-hilsen fra Anne

thormose@dsa-net.dk

Charlotte sagde ...

Oj - det lyder sjovt!
Jeg er gerne med!! :-)

cylle70@hotmail.com

Maria sagde ...

Super god ide :)
Jeg vil også gerne lege med!!

- Maria
mariarasmussen@hotmail.com

Anne Bente sagde ...

super ide, jeg er gerne med på legen :)

Lene sagde ...

Fed ide... Den er jeg helt sikkert med på, og har allerede skitsen klar....

lenehass@hotmail.com

Gitte Ottosen sagde ...

Jeg er klar

MH72 sagde ...

Ok - jeg har aldrig lavet en skitse, men der skal jo være en første gang for alt :-)

Jeg er med!

Kirsten Gro sagde ...

Det er en sjov ide! Den deltager jeg gerne i.

Karina sagde ...

Den må jeg da også være med på.

Jette / ma11edina sagde ...

Det var da et herligt påfund - jeg som elsker skitser - er helt sikkert med på ideen :-D

Jette jette.sjoerslev@mvb.net

Lina sagde ...

Ja - det lyder som en rigtig sjov ide - jeg er også frisk.

Peggy-Sue sagde ...

Har aldrig prøvet en at lave en skitse men vil meget gerne så "count me in".

Nikolette sagde ...

Den er jeg da også med på :-D Glæder mig meget til at følge stafetten!

nikolette@altholm.dk

Unknown sagde ...

Vil rigtig gerne lege og scrappe med :)

Heidi
fam-elkjaer@get2net.dk

Ragna sagde ...

Jeg har heller aldrig lavet en skitse før. Men jeg er da også klart med.

Susanne Meltesen sagde ...

En vildt fed idé...
Jeg er med ;o)

FrkScrap sagde ...

Super Ide,
jeg har aldrig lavet en skitse før, men en gang skal jo være den første så jeg er da med her. :)

jane sagde ...

sjov idé..

jeg er da helt klart på..

Jane Henningsen
guldand@stofanet.dk

Linda sagde ...

Super god ide' Dejligt jeg er med !

Linda Ballegaard
fru.ballegaard@mail.dk

Tilte sagde ...

Jeg har heller aldrig prøvet at lave en skitse før, men synes det her lyder så super sjovt. Jeg er med :o)

Annita sagde ...

sjov ide
Annita
annitapedersen@msn.com

Eva (Fister) sagde ...

Super ide, jeg er klart med :o)

eva-dohn@mail.tele.dk

Gnyllen sagde ...

Ja super ide, jeg er også med!

Betina Olesen sagde ...

Mig mig mig......

Betinao@mail.dk

Hygge fra Betina/hotcat

Anonym sagde ...

Jeg vil også gerne være med...
Super ide!

Susanne Zhall
Susanne@zalle.dk

Annika sagde ...

Rigtig sjov ide, som mange forhåbentlig hopper med på.

- og bliver spændende at se om der kommer nogle nye skitsemagere :)

Helle sagde ...

Jeg vil da også gerne være med. En rigtig god ide. Kunne da være fedt at blive liftet af nogle af de "fede" scrappere.

Knus Helle
(tobiaskristian)
hellesteensig @hotmail.com

Heidi sagde ...

Jeg vil også godt være med. Det lyder spændende og er nyt for mig :)

BellaMio sagde ...

Lyder spændende!! Jeg vil også gerne være med.. Hej fra Ulla

lam sagde ...

genial ide