torsdag den 12. februar 2009

Valentines-hjerteæske-box...

Lavet af Rikke Næhr
Når nu man bliver 30 år på selveste Valentines dag, så syntes jeg at Stinnes søde mand skulle have en hjerteæske som kort. Chokoladerne i æsken, er skåret ud på Silhouetten og er tomme, det håber jeg ikke at han bliver skuffet over :o)
Citatet :"Life is like a box of chocolates" er fra filmen Forest Gump.
Jeg har brugt Bazzilkarton til det hele.



I låget har jeg sat selve kortet.


Der er brugt div. Bazzil karton
Skrifterne er QK Journal og Maddie anne med Crackle accents på.
Say it in Crystal
QK kuffertmærke
QK Spellbinders
QK Happy Birthday Rev. de nye der lige er kommet.
QK Pennant hvor der er skrevet 30 på.
Bånd

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Fed fed ide. Og udført proffessionelt helt ud til fingerspidserne.
Jeg er da helt misundelig og ville ønske det var til mig..hi.!
Jeg er sikker på, at han bliver rigtig glad for den smukke hjerteæske.